søndag den 29. december 2013

Dukkeopgave

Jeg har i aften været ved at lave min dukke færdig. Jeg skulle sy bukserne om som jeg var startet på da vi var på seminariet, da de var blevet for store og smækken ikke passede i dimensionen :-)


Resultatet blev godt og lillebror fik bukser  :-)

Herefter gik jeg i gang med at sy skjorten, som ikke var så håndterbar, da den var så lille i størrelsen, men det var et rigtigt sjovt projekt.
 
 
Det var specielt svært at få kraven syet på, og det endte også med at hullet til hovedet blev for lille så jeg var nødt til at klippe den op i kanten og sy den igen efter den var kommet på.
 
 
 
 
Herefter blev lille bror klædt på.
 
Til slut fik han sine træsko på, og så var han færdig.


Det har været et rigtigt spændende projekt, og jeg har faktisk nydt at være kreativ, og fremstille både dukken og dukketøjet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar