tirsdag den 18. februar 2014

Dyrehold

Vil lige dele med jer at vores skønne silkehøns for lidt tid siden er kommet ud i deres nye bolig i haven, og skal lige love for at det er til alles fornøjelse. Der er rigtig mange af vores naboer der spørger til hønsene og flere af dem har været forbi og kigge, alle med en kommentar om at det er vel nok hyggeligt :-) Så sent som idag, var der en ældre dame der råbte af os på p- pladsen " jeg hører du har fået høns, må jeg da ikke komme forbi og kigge, det havde vi også da jeg var barn"
Ann og Casper er stadig helt vilde med kyllingerne og når Ann kommer hjem fra børnehave skal kyllingerne selvfølgelig have resterne af madpakken, og kniber det med at komme i tøjet om morgenen skal jeg bare nævne at hønsene jo venter  på hun kommer og lukker dem ud, så er der én der kan blive færdig i en fart :-) Hvor er jeg taknemmelig for at Ida fik mig overbevist om at jeg skulle holde høns. Tak for det! 


Man skal jo lige lære at gå ind i sit nye hus :-)

Ja her mangler ikke noget. Der er indlagt varme.

Og her er så Ivan, som vist viser sig at være en                                                                                                                           lille dame :-)
Mulighed for sandbad under huset.


Og her den første tur udenfor hønsegården i haven. Tør ikke helt at lade dem gå uden opsyn endnu, da jeg ikke er sikker på om naboens kat synes de ikke er til at stå for, og ville aldrig blive tilgivet, hvis én af dem manglede.








1 kommentar: