tirsdag den 18. februar 2014

Biotop 5 opgave

Her er mine første tanker om mine friluftsaktiviteter. Jeg har nu tænkt lidt over hvad jeg vil lave og er kommet frem til 2 aktiviteter jeg vil afprøve. Jeg har valgt ikke at bruge min biotop, da der ikke er så meget andet end bækken der ligger op til en sådan tur og da jeg har afprøvet en friluftsaktivitet der sammen med børnene (vi lavede skibe og var oppe og seje med dem i bækken) vil jeg gerne afprøve noget andet selvom det var en forrygende aktivitet der sagtens kunne gentages. Jeg vil derfor tage en tur til stranden og se om der er noget at fiske efter fra badebroen, da jeg ikke tror der er noget at fange i bækken endnu. Jeg vil også lave en friluftsaktivitet med bålmad i haven sammen med familien, da det er ikke muligt at lave bål på biotopen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar