tirsdag den 18. februar 2014

Leropgave

Ler forsøg nummer 2 

Her er jeg igang med at prøve at lave en plade mellem 2 stykker plastic og vil forsøge at lave en vase hvor der skal være flere små vaser sat sammen. Meningen er at pladen skal rulles om noget rundt som først har fået avispapir rundt om sig, så leret ikke hænger fast og som så efterfølgende afmonteres og der laves en bund hvor de forskellige vaser samles på. 


Forsøgte rigtig mange gange men det ville desværre ikke lykkedes. Så måtte forsøge at lave noget andet.

Forsøger at lave en skål, stadig med pladeteknikken, hvor jeg efter at have rullet pladen ud, skærer den rund efter en tærteform og derefter folder avispapir rundt om først en skål, hvilket ikke blev godt :-( og så en høj glasvase som jeg blot brugte til at give formen på skålen. Det lykkedes at få lavet 2 skåle :-) 



Er spændt på om de holder i brændingen.

Mit næste projekt skal være at lave noget hvor jeg kan afprøve pølseteknikken :-) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar